spenderat dagtid med Sanna

Igår hade jag Ellsa här. Vi tog en promenix till stan, mammas jobb, för att sedan åka med henne hem. Det tog typ en timme att gå. Hunden drog hela vägen så ja va typ genomsvettig när vi kom fram!
Sen hjälpte jag till i bondgården med skrap/strö/mat kossor.
Bussen var försenad så det vart att gå hem från Strömsbro sen också. Mycket motion! :)

Idag har jag varit ner på stan med Sanna. Köpte leggings bara, men de va för de va bra pris och jag behöver de faktiskt! Efter det åkte vi hem till mig och lagade pannkakor innan vi lärade fara vidare till travet för att ha kurs.
De fick rida konbanan som de ska köra upp sista gången. Skit duktiga var de! :)

Nu blir det att gå in på Desperate Housewives säsong 2! det är bäst <3 godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0