Älskade ängel <3

Kan inte fatta att det är ett helt år sedan Cockie fick lämna detta liv.
Över ett helt jävla år sen vi sist träffades! Jag senast fick krama om henne och pussa den mjuka mulen.

Svall Cockie, min älskade ängel!<3
Även om ditt hjärta inte slår längre vännen, så kommer mitt alltid slå för dig.
Svall Cockie<3


Trodde jag skulle vara stark men se nu sitter jag här med tårarna rinnandes nerför kinderna och tänker att jag inte ska ha fler djur. Saknaden tar på en nå enormt mycket!
Men jag vet att jag kommer ha många fler och de kommer bli lika många tuffa tider, för de ger en så mycket lycka och glädje, och de är ju därför man älskar dem.
Utan dem skulle livet vara tomt.

Du ska veta att jag saknar dig, det finns känslor som aldrig tar slut
Du ska veta att jag inte glömt, de finns bilder som aldrig suddas ut
Endel av mitt hjärta kommer alltid slå för dig.


Man kommer ta många dåliga beslut här i livet som man sen får ångra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0