sista april

Med tanke på de senaste årens firande så hade man inga större förväntningar på kvällen..
2008 - vi var egentligen bara jag, elin, sanna och sarah hemma hos Sarah.
2007 - jag & sanna starta upp med våra fädrar hos hennes far, sen var vi ner i Boulognern. De var inge folk och det var kallt/ regn? Vi hamna på donken senare. Minns inte riktigt.
2006 - Vill jag helst glömma. Söp, det snurrade på som fan, jag söp på endå mer. Det sista jag minns är att jag ramla ner från en bänk i Boulognern. Sen har jag absolut inte en enda minnesbild av resterande kväll, jag var i stortsett nästan medvetslös. Det kula var ju när mamma nån dag senare spelar upp ett meddelande på sin mobil där jag och vi andra snackar på och jag mår icke bra osv. helt sjukt att jag tydligen både prata, spydde och allt utan att ens varit medveten om det! :S
2005 - jag, emelie och natha hängde i byn. minns att vi cykla runt iaf. tror vi drog nånstans, stan?

Nåväl, 2009 blev äntligen ett lyckat år!
Jobbade tills 21.30, då bytte vi (dvs. jag & elin) om och fixa de sista på jobbet innan vi drog iväg.
Förfest hos Joel. De va mycket folk! Trevligt var det! :)
Sen var det bra att gå runt hörnet till Hangloose ;P
Folk drog väl lite åt olika håll, endel skulle till Slick och endel till Hang osv.
Vi var nog jag, kim, Sanna, Joel, Henke, Tim, William och Gusten  från festen som gick till hangloose iaf.
Och gud så vi dansade! HAHA.
Lite fulla var vi också.. så dansen blev lite väl.. hmmhm. Jag & Sanna tog en sväng om och tappa balansen, vi bara flög ikull mitt i smeten på dansgolvet! hahahahahaha. Kim stod och asg, och hon var nog inte ensam ;) Fick hjälp upp av en snäll kille, som också skrattade, iaf ;)
Träffade en skit trevlig tjej som hette Anna också :)
De va inte mkt folk där, men de räckte gottoväl. En av de absolut bästa krogkvällarna! :) Sjukt niice.
Vi dansade runt med alla möjliga, ar ju endel vi kände där :)
- på att jag tappade min ring i läppen bara :( mitt på dansgolvet, så itne ltät att hitta den där direkt..
Sen stod jag, sanna och kim och dansade helt själva på första dansgolvet, bara rob & henke som stod där tor ja haha ;D Och vi dansade ända tills lysena tändes.
Sen följde jag med Henke hem :)


Idag har jag haft stalltjänst, sen har jag, mor och syster vart på Dallas och käkat. Laxplanka åt jag, skit gott! :)
Sen vart det att chilla ute i solen hos Sanna. Trevens!
På kvällen åkte jag & Elin ner till Boulognern för att träffa "Tim-gänget", dom lira fotboll och drog väl strax efetr vi kommit dit. Så vi åkte hem till Joel med han och Rickard. Så kom Kim dit också. När dom skulle ut på nån pub gick jag & Kim till Petra på hennes jobb. Vi blev då utskickad på uppdrag. Så vi for med "hennes" bil och musiken på hööög nivå! Jävla skön musik, vart partypepp till tusen! Riktigt trevligt hade vi hahaha! ;D
Kulast var när de dök upp en bil från ingenstans som gasa på och bromsa in bredvid oss, så var det Daniel (Petras bror, vars bil vi åkte i) hahahaha! ;)
Sen har vi suttit på stan och frysit en timme också. Jojomensan, nu fick ja nästan med hela dagen.

elin o rickard på joels fest  rickard och jag på joels sista april fest
De två av fem bilderna som knäpptes som gick att använda.


Kommentarer
Postat av: Anonym

de va inte roligt ;)

2009-05-02 @ 03:19:55
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Just nu är där en tävling där du kan vinna 3500 kronor i presentkort i valfria butiker! Vem vill inte vinna det?!



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87

2009-05-02 @ 03:25:08
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: emma

haha de va visst kul! om vi menar samma haha!

2009-05-02 @ 11:38:40
Postat av: Elin

Tor? :p

2009-05-06 @ 12:36:19
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0