pt, mat och fotboll

Idag har jag haft rätt mkt för mig. Vid ett tiden var vi ut och lämnade Hera, och Kim mådde bra.. ;)
Sen har jag vart och kikat ponnytravtävlingar. Svin kallt ! Hejja på Julia och träffade Emelie :) som f.öv. båda vart placerade och sänkte rekorden! grattis!
Sen var vi ut och käkade med pappsens familj och Anns släkt, på Los Sombreros. Aldrig käkat där förr, men de vart nån kyckling iaf. De va rätt gott i början, men inte sen. Starkt dessutom!
Efter det vart det springa till bussen och åka till Brynäs, lira fotboll. Vi skulle bli några styckna...
Jag, Elin, Sofie, Fanny och hennes pojkvän David var de ända säkra. Men dude, vi blev 15pers! haha ;D
Vart rätt tuft och i början var man ju helt totalt confused, tur jag hamna med bra spelare då för ja gjorde inte många knop. 
De va folk överallt och ingen koll på vilka som var i ens lag eller vart bollen va haha. Så Sofie bestämde snabbt att de lära bli turneringar, 3 lag.
Varje match skulle bli 5min, men alla glömde ta tid så endel blev 10-15min hehe.
Mitt lag var iaf: jag, Elin, Rickard och Anders och sen kom Carro? också.
lag2: Sofie, Fanny, David och Tim.
lag3: Joel, Gusten, Malin och en "idrottslärare" sen hoppa Carlos in också.
åskådare: Johan
Vi var greeeat. Kom in i det sen iaf så de va skoj! gjorde t.o.m. mål haha! ;) Vi vann iaf några matcher!
fast halka var jag också duktig på, ramla rakt på arslet en gång när ja skulle skjuta eller nåt. haha! blir inte converse nästa gång inte!
Så det vart sent ut och fixa våra ponnys.
Men nu ska jag sova, skola imorgon ! GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Elin

det va rickard som glömde hela tiden :p



"idrottslärare"= Martin

2009-05-06 @ 12:55:45
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej hehe :P de va så han hette ja :P

2009-05-11 @ 15:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0