skoning, pa och rester

Dagen har vart fullrulle. Starta med att sova över, så mamma fick skjutsa in mig för att köpa skor till Nitro. Till skolan han jag i tid iaf! Haft ett samhälls rest prov, gick inge bra :/ och ett religion restprov muntligt, klarade det så nu är ja klar i religionen! :D
Efter skolan kom Elin & Gina och hämtade mig & Sanna så köpte vi max. onyttiga jävlar! :(
Sen åkte vi ut till mormor & morfar och hälsade på, fick tårta o allt :)
Efter det var det ut till stallet för Robban skulle komma och sko våra ponnys :)
Det gick bra, Nitro fick tillsist på sig sina skor! Får hoppas han springer bättre nu!
Han var lugn och stilla t.o.fr. men så fick han sina damp ryck och stegra/ kasta sig runt som en tok emellan åt gisses så förbannad han var! Aldrig sett en ponny så jävla sur! Han stampa och slog i marken och slängde med svansen och riktigt visa hur arg han blev! Puckoponny ;P Bakhovarna gick bättre, men där började han istället sparka som en idiot mot Robban några ggr. Han vill nog inte sko han igen :/

Sen åtta drog vi till skolan igen! Jag & Sanna lära redigera klart vårt PA, de är lite till att göra dock, och Elin följde med.
Trögt men sista tiden tio-tiden vart det att photobootha lite haha! Ibland är de kul ;P
När vi kommer vid korsningen utanför skolan kommer bussen så vi lräa rusa till hållplatsen. Kom på när ja klev på bussen att ja lära sms-betala. De tog sån tid så ja sa att ja glömde bort att ja lära skicka.
"Du han nog inte med de i den där farten du kom och sprang" sa busschaffisen haha.

Imorgon ska vi till Stockholm! Vet ännu inte om vi ska gå ut på krogen eller Gröna Lund :/ blir att packa för bägge alt.

Avslutar med ett citat från den dummejävlen.
Sanna går och pratar med sin far i mobilen..
Sanna: - Är det hos dig eller mig det blåser så förjävligt?!
Han svarar att det är hos han.

Sanna: -Är du ute eller?
HAHA. Hon är dum.

Kommentarer
Postat av: sanna

alla citat är alltid från mig ;D

frågade nog btw "är du ute eller inne" haha..

2009-05-28 @ 07:38:33
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: emma

ja de va j ude ja sa att du gjrode men du envisades med att du sa är du ute haha :P

2009-05-29 @ 21:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0