nelly.se

Börjar bli lite stressigt med kläder till studenten! Har letat överallt och lika på nätet. Finn inge ju! :/
Ska de vara så svårt att hitta en klänning och ett par skor?
Hittade lite andra kläder iaf. Ska nog beställa dem från Nelly.se

klänning på nelly.se
Den där ska ja skicka efter! 349:-

klänning två
Vill egentligen ha den där i svart (fanns bara xs) och den är rätt lik den ja köpte idag, men rea 69:- bara nu!

Sen hittade jag en till söt klänning från Vila för 199:- men bara för ja va så seg han den ta slut! :(
Ska beställa på söndag tror jag, kanske hinner komma in nå mer :)

Sen till saker jag VILL ha!

söt klänning på nelly.se
De här är närmast att hitta en studentklänning jag kommit! Den är ju skit söt! Och svin dyr..
Hade jag vart rik hade jag köpt den!  Fast den kanske är lite "för mycket" för en student?

1499:- är ju inte precis vad min budget tillåter..

en ring från nelly.se
Tyckte den här ringen va lite söt också. Fast 349:-


bikini miss sixty
När ja ändå håller på.. Vill ha den här bikinin från Miss Sixty också, den finns dock bara på deras hemsida :(
En vanlig, enkel bikini som ändå är snygg!  Precis som jag vill ha! :)

klääning från tradera
den här vill jag också ha, vet dock inte vilken, röd eller svart. Finns på tradera men för liten stl :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0