Tennstopet

Efter skolan idag var jag, Sanna och Sarah och käkade på Tennstopet. Gott!
Sen gick vi en sväng på stan. Hade redan vart ner en vända på lunchen också.
Köpte en rosa klänning på Gina iaf och en tjocktröja och leggings på H&M. Ska lämna tillbaka de ja köpte på h&m tror ja.

Jaha, då fick jag veta att vi ska vara på skolan 8 imorgon! Snaaaark!

Inom två arbetsdagar får vi hem kläderna från Nelly.se iaf! Nice! :D
Vad händer i veckan annars då? Jo, på onsdag kommer Robban och skor våra ponnys och på tors-fre far vi med klassen (rörligbildarna) till sthlm! Massa pluggande för o ta igen sista resterna också! >_<

Undra om ja ska köra igång en film tills jag somnar nu? Kanske Hooligans. Eller den vill man se klart hela , nu är ju meningen att jag ska somna. Jaja godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0