Temadag 2

Idag var det dags att fota klänningen. Ingen ville sig riktigt idag. Det var bara jag & Sanna där för Maja K. kom inte (hon skulle fotat), Malin (modellen) var sjuk och platsen vi skulle fota på (taket) fick man inte..
Det löste sig iaf även om det såg mörkt ut ett tag. Jag var fotograf, Maja L. var schysst och ställde upp som modell och Sanna coucha ;D Vid vattnet i Boulognern. Vart nöjd med bilderna, blev en del riktigt bra! Klänningen är ju faktiskt rätt fin endå haha. Lägger upp några bilder imorgon! :)
När vi stod i vattnet och fota kom en snubbe på andra sidan vattnet med systemkameran med värsta objectivet och stannar upp och kollar. Så börjar han fota Maja! hahaha! Som vi skratta.
Hon ska gå på catwalken imorgon också som kommer live-sändas. Nice!
Medans min grupp drog ut och filmade "Min pappa finns här inne" fick jag stanna kvar på skolan och lägga in de tidigare filmade. Vart massa strul och sånt + att när jag till sist batcha så vart de fel och borta var det :(
Scenerna var inte alls så bra som jag trodde.. flera mörka bilder och endel annat. Men de va första bandet och de är typ 3:e som jag sett medans de filmades :P
Sen var det kursavslutning på travet! Skönt! :) Fast mindre bra är ju att det innebär mindre pengar i månaden :/ och de är endå kul också med barnen, men känner att ja inte hinner med riktigt. Gcik bra gjordet iaf!

Imorgon vill folk att man ska med ut på krogen. Ska man? Vet inte faktiskt. Tvivelaktigt.

Always look at the bright side of life..


Slänger in en schysst låt! :) Milow - Ayo Technology (cover)

I'm sittin' here all by myself
just tryin' to think of something to do
Tryin' to think of something, anything
just to keep me from thinking of you
But you know it's not working out
'cause you're all that's on my mind
One thought of you is all it takes
to leave the rest of the world behind

Gjorde ett test på facebook. Vilket låt är du? A lonely September - Plain White T´s vart jag.
Jo stämmer lite iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0