pluggtorsdag

Som vi har pluggat denna vecka! Idag satt vi kvar i 2,5h efter vi slutat skolan och pluggade svenska samt hade 2 muntliga prov på dem sen. Hasse är ju rätt duktig på att snacka så varje prov tog ca30min ;)
Fast vi hade varken text eller samhäll så vi satt och gjorde PA lite då också. De blir bara skit av de här jäkla pa:t!
Nu väntas en helg av filmning. 16-filmen ska göras, blir ju kul och se hur riktig film görs. Men endå segt.
Fredag, lördag, söndag och tisdag ska vi filma.
Sen blir det party på lördag endast, men blir stress att hinna hem och fixa sig :/
Tänkte hinna med att färga håret också innan dess! Måste iväg och köpa färg med..hur hinna?!
Bakade kladdkaka hos Sansi också, vi har fikat i skolan imorgon. Fikat är f.öv. ungefär rörligbilds heligaste! Glömmer man de är man dödsdömnd ungefär och hela dagen blir förstörd! haha.

Eftersom jag inget mer har att säga så tar vi några sköna citat medans de är färska i minnet. Sen senaste veckan.
Dock måste man nog vara med för att fatta det kula haha!

Igår sitter jag och Sanna vid köksbordet.
Sanna: -"Men va har ja här?!"      *lyfter på linnet och kikar ner på sina bröst*
utbrister sedan "Jaha.."

Hon är mongo ungen! ;D

Jag och Elin sitter på bussen en fredag kväll. Ett fyllo hoppar på och sätter sig bredvid oss. Han snackar hela vägen..
Fyllot: -"Jag kommer ihåg när jag var i eran ålder...16år!"
Han vart sedan mycket förvånad när jag sa att jag var tjugo hahah ;D

Pappa är ju så dum också när vi åkte och hämta Alex hos en kompis.
Pappa: -"Var det han med skägget som var pappan?"
Kommer snabbt på sig med att de va 3pers möjliga varav två var tjejer hahaha!

Nu ska här kikas 2 ½ män innan sömn! GODNATT.

sanna pluggar onsdag  kladdkaka (obs! denna var endast till oss två!)
plugghörnan igår! ;)           Vi invigde Sannas form haha. OBS! Denna åt endast vi två av! ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

puckelrygg ab.& tappade ju fjärilen därför den ser lite missbildad ut :p

2009-05-15 @ 08:26:14
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Gina

Jaha! Skojj! Undra om det var då han blev dålig, han vägrade gå och gick hem utan pappa! Haha. Vad hurtig du är då (;

2009-05-15 @ 16:14:25
URL: http://writingthroughlife.blogg.se/
Postat av: Elin

Funka de med formen?;)

2009-05-19 @ 22:50:17
Postat av: Emma

japp! men de va svårt för den böjdes ju bara!

2009-05-20 @ 00:18:12
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0