Pluggonsdag

Vart i skolan från 08.30 - 15.02 idag! Fast vi egentligen började först halv ett, men jag & Sanna satt och pluggade svenska. Hasse tycke vi skulle göra det, så imorgon ska vi redovisa för han.
Sen när vi slutat stannade jag kvar för att göra restprov i Judenom. Haha de va töntigt enkelt så ja tog  de på två min! ;D nice! Lämnat in två arbetetn idag också och ett tredje är påväg för skrivaren dampa. Vi är på G!
Hade klassnack om studentveckan också. Massa pepp på studenten blev man, kände verkligen att nu är det nära! 4v och 2dgr! :O :D

Efter skolan åkte jag ut till stallet och kröde Nitro. Han var på hugget, fjanta sig lite för han var laddad och pigg & framåt! Speciellt hemåt, då sprang han på mest hela tiden! ^^

Nog märks det att vi slitigt denna vecka, skulle lagt mig och plugga men ja somna på soffan när vi kikade Lost för en stund sen :/ och igår somna jag när vi kika på Christine!
Blir ju inte bättre av att helgen blir fullt upp med filmning! :(
Nu lär jag sova så jag orkar med morgondagen!


Kommentarer
Postat av: helena

Den där hoforslistan, ja den stämmer ju så jäkla bra! ;D Kanske inte alla men dom flesta :D Så fult! HahA

2009-05-14 @ 20:49:57
URL: http://lyvani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0