Måndag

Kände mig ganska bra imorse när jag tvingade mig upp ur sängen strax efter åtta för att tio minuter senare vara ute och jogga. Tog ett lite längre varv på spåret, mycket uppfriskande! :)
Skoldagen flöt på bra, förutom att jag & sanna köpte godis inför webbdesignen :(

Efter skolan var jag & Sanna ut och körde Nitro i skogen. Han var duktig och det var trevligt! Sen dumpa jag av hon hos Madde, dit även jag gick när jag var klar i stallet :)
Föresten de va kurs på sbs så jag ställde Nitro utanför vårt stall istället och dummern lära hålla på lite och fick grimskaftet över nacken och panik och även fast han kom loss snabbt så lära puckot fortsätta dra och slita sig bakåt så grimman drogs av. Som tur var stod han bara där förvånad och jag var snabb och högg tag i hans pannlugg och slet han in i stallet innan han han göra något. Efter att ha blivit uppträngt i väggen fick jag in han i en box iaf. Pulver häst! Blev att byta grimma.

Så känner mig iaf jäkligt nöjd med att både motionerat mig själv och ponnyn, umgåts med vänner samt klarat en hel dag i skolan + att jag gjort lite rest! ;D
Så nu Sanna lär du ligga i för jag har fortsatt arbetet om Förintelsen! ;) De är vädligt intressant så man fastnar lite i det, är ju helt sjukt att något sådant har inträffat!! :S

Kommentarer
Postat av: sanna

jag kommer inge längre med mitt skit arbete :(

2009-05-12 @ 10:28:40
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0