Lager 157

Tar lite kort om dagarna som gått..

Onsdag hade vi livesändning i skolan, tvåorna som sände men vi visade vår mdoeshow med våra kldäer vi gjort ;)
De va skoj, Maja var bäst med vår klänning! Tyvär lära man bli intervjuad livesänt så min lilla grupp vart mest flabbel haha! Pinsamt!
Sen vart det party på kvällen. Jag & Elin åkte till Joel på förfest, dit även Wirran och hennes pojkvän kom senare.
Sen bar det ut på Slick! Dansa och hade skit kul! :D Lär göras om :)
Efter de stängt  var vi påväg till mam, men så kom jag & Elin fram till att det var bättre att ta bussen hem. Kim & Petra ringde och tjata så jäkla mkt på att vi lräa på efterfest där så vi tillsist hoppade av i Stigslund. Feta efterfesten som de sa var det ju knappast, men de va rätt trevligt endå. Jag gick hem sen när folk började somna. haha.

Torsdag vart det bestämt att jag & Sanna skulle sova över hos Elin. Vart köpa godis och kika film mest hela kvällen, förutom när vi var ut på lekparke och loda lite.
Vi kikade på Narnia: Prins Caspian. Den var bra, men jag slumra visst till lite där mitt i..
Sen vart det American Pie: beta house. Den var bra, han dock inte kika klart för vi somna! ;)

Fredag var vi uppe med tuppen! Eller jag sov lite längre, till åtta. Vid 9 bar det sedan av till dagens äventyr, Lager 157!
Vi hade skrivit av kartan och allt men så var den inte rätt, som tur var följde jag & Sanna vår instinkt och hamnade rätt! :D
Väl där fanns inte ett skit. Såg framemot att hitta nå skor och kläder. Började med sko affären, fanns inget. Sen klädspaning och de hade verkligen ingenting! Provade en klänning bara..
Blev på dåligt humör av detta! Vart Donken efter vägen men vi ville itne att äventyret skulle ta slut så fort så vi stannade på köpis efter vägen också :P
Där hittade jag två klänning/linnen :) vita bägge, men inget att ha på studenten :(

Vad denna dag har att erbjuda återstår att se. Ska ut och springa strax sen blir det att göra sig klar för party!
Blir Hangloose ikväll!

weronica o elinträffa elina och hennes brorja o wirransnyggtrio hahaefterfest hos petra, vi i hissen 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0