kvällens fylla

Seriöst?! Klart människan ska få en chans att försklara sig först! men de är sjukt lågt iaf..
Att jag dessutom blir påhoppad på krogen av en person för att ha gjort nåt ja aldrig ens i min vildaste fantasi skulle få för mig att göra, vilka källor har hon fått de ifrån?! Du får tro vad du vill, men jag skulle aldrig säga nåt sånt utan vidare!
Friends nu iaf I guess :)
GAAAH! man ska inte skriva på fyllan, men nu gör ja de iaf!
Folk kanske inte är så ärliga och oskyldiga som de försöker vara? verkar som.
Jag försöker iaf håll mig till sanningen, för den kommer endå fram.

jag blir galen på mig själv också. fan va ja känner för somliga! gillar han galet mkt! :/


Vart ut på krogen iaf idag fast vi inte skulle.. fan!


Har gått och sjungt på denna låt hela dagen + att den är skit bra! passar in lite med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0