inte så nyktert

Nu ska här uppdateras angående helgen! Vart lite förseningar eftersom syster ringde nyss och vi snackade i 1,5h! :O hahaha!

Börjar med Fredagen. Vi hade bestämt att det skulle grillas. Vädret ville inte riktigt så precis när vi var klara för att fara ut och grilla började det regna massa. Men sen vart det uppehåll iaf. Så vi for till Torsve. Jag, Sanna, Kim, Sarah och Petra.
De satt ett par och hånglade och höll på på grillplatsen, men de är väl en allmän plats? så vi tog vårt pick och ickdit iaf.
"Alltså tänker ni göra mat här? Vi vill helst vara själva" osv. Efter lite tjafsande vart vi tvungna att dra vidare! Dom grillade inte ens! Töntar.
Vi for vidare mot Versbäcken, men de va precis en snubbe påväg dit så vi hamnade på grillplatsen i skogen istället.
Men de var faktiskt mysigt ^^ 
Att göra eld var lite svårare, tändvätskan brann jävligt bra men de va också de enda som brann.. till sist fick Petra upp en fin brasa! Marshmallowsen smakade tändvätska så de var väl ingen större hit haha.
Vi fick iaf våra korvar grillade till sist.
Denna helg som skulle bli nykter började ju bra, men sen fick Petra för sig att vi skulle festa hos henne med Daniel och Adam. Efter lite övervägande hit coh dit kom vi fram till att de skulle väl vara trevligt bara softa lite lugnt, man behövde ju faktiskt inte ens dricka. Efter lite mer snack ville folk ut på krogen också. Halåå!
Där försvann våran nyktra månader  som gått ner till 15dgr till endast 7dgr klarade...
Klockan var redan 22 när de dumma idérna började ta fart. Fuck va stress man hade!
Följde med hem till Petra, så missa ja bussen ja skulle ta hem och duscha och sen när jag till sist kom hem vart det duscha snabbt och ta tolv bussen till stan. Jag & Sanna hade dock dålig kommunikation så jag trodde dom skulle hoppa på bussen, men inte så när ja väl fick tag på hon var jag på travrakan.. De skulle ta taxi halv ett.
De var bara att hoppa av vid posten och i högklackat springa till stigslund. Med partymusik i öronen varvade jag springa, dricka rent, springa, dricka rent. Han bli lite kalas innan jag var framme! hahahahaha.
Kom fram till sist och vi for till Slick city.
Stod och tjafsade med Natalia ett bra tag och sen var det tjafs på andra håll med, så han inte dansa mycket alls.
Kändes pretty onödigt att ens gå ut denna dag...
Men alla gånger kan ju inte bli lyckade heller.

hundbus   grillningen :) mys grillning mysgrillning

Lördagen var jag ut med mamma till hästbo för hon var hundvakt. Red ut på gruvis med Ina :) Ruggit skönt i somarvärmen att sträcka ut i galopp! :D Myshäst! Saknar de där, är så sällan man rider nu förtiden :/
Vid 9 drog jag, Sanna och Sarah ner på Crusingen. Vi var bara ner en snabbis. Träffade Helena & Malin, vi ses alltförsällan! Trevligt :) Vi var förbi och träffa Ronja också :)
Missade bussen jag skulle ta hem också så ja fick gå ända till Stigslund, börjar kännas som en rutin.. haha.
Kim kom och hämta mig där så vi for förbi mig och packa spriten och sen bar det ut till henne för att starta upp!
Vi hade riktigt trevligt när vi satt och drack och hade girl-talk ;)
Efter att Sanna & Sarah kommit hem 40min senare en bussen borde kommit kom vi fram till att vi inte skulle vara i stan förens 1 så vi börja ragga skjuts. Fick till sist napp. Elin gled runt med Kim J. och hennes vänner så snälla som de var kom de ut och hämtade oss! :D
Vi lyckades övertala dem att också gå ut på Hangloose :) Fast väl därinne såg ja nog inte till dem så mkt hehe
Jag höll ihop med Kim hela kvällen iaf och vi dansade väl loss som vanligt ;P
Träffade en heldel folk man kände osådär, trevligt. Visst hade vi kul, ja de hade vi! :)
När Hangan stängde drog vi vidare till Hillbillys! Haha.
Vi gick dit och efter vägen, tror ja, stötte vi på en dalmas, han va ganska tjatig.
Kim hade typ bråttom som fan så hon försvann där framme och elin gick nånstans i mitten och jag hamnade långt bakom med dalmasen. Lyckades skaka av mig han på öster och sprang i kapp de andra.
Där framme nånstans såg jag en "hög". Trodde nån tappat nån väska/ kläder eller nåt men såg sen att de va Elin som låg på marken HAHA! Hon gnällde och babbla om nåt hon säkert inte själv minns, för de gör inte jag. haha.
Vi kom in där, bra koll de har, vi gick bara rakt på så inte betala vi nåt inträde inte.
Shakade loss där inne bland de något äldre folket. Petra, Daniel och Adam var där iaf :P
Dansade med moster min också, som var där med sitt folk ;P
Sen började folk dra och de va väl bara jag, kim o daniel kvar? av "oss" vill säga. De va ju mkt folk där kvar!
Vid 4- halv 5 tiden åkte jag därifrån, fick raggarbilsskjuts av moster och hennes vänner :)

jag o kim förfestar haha robban och kim j på väg in till stan sällan vi då hahah ;D något dragna kanske  ute på hangloose iaf vi på hillbillys också haha

Kommentarer
Postat av: helena

Ja vi får allt se till att hitta på saker lite oftare! :))

2009-05-11 @ 10:59:14
URL: http://lyvani.blogg.se/
Postat av: Emma

de tycker jag med! :D

2009-05-11 @ 11:18:46
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0