Fredag -filmning

Nu är det bara 4 veckor kvar till Studenten!
Dock kom Sanna på en dum grejj så nu vettefan!! :S
Ett drog vi och filmade 16-filmen som nu ändrats, de enda man va någorlunda positiv till va ju att vi skulle filma med 16-film. Men de är ändrat så vi kör med den nya HD-kameran istället. Suck. Men de blir nog bra det med :)
Var på Solängsskolan iaf med en etta klass. Små kidsen va + att de va ju minst sagt en enkel uppgift att filma dem ;) haha. Det tog tiiid.
Imorgon och på Söndag blir det också filmning från 08:45- 18-19 tiden. De är ju liite kul men mest långtråkigt och jobbigt!
Det enda positiva jag har att se framemot imorgon är att vi ska festa!
Jag, Kim och Petra :)
Vi ska på Joshuas fest på Blue Moon bar. Vill på Traffic Light på Hangan också, men är det kul stannar vi nog på bm :)

Har färgat håret här på kvällskvisten, gjort ansiktsmask och plockat bryna också (inspirerad av Sansi).
Man lär ju vara någorlunda fräsch!

Nu lär jag ta och borsta tänderna och sen sova, ska upp tidigt imöra! Lär duscha innan jag far till filmningen för efteråt lär jag inte hinna :/


Hinner inte imorgon så ja slänger in en party-pepp-låt nu redan! ;D Kim och jag peppade med den på högsta nivån när vi for fram i hundranitti med fun-bilen för ett par veckor sen och nu hitta hon den haha! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0