Frågor 2009

ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? - Egentligen ganska bra :)
Bättre än förra året? -Hm, jo ja tror faktiskt det!
Har du träffat några nya vänner? - Jodå de har jag.
Någonting du aldrig kommer glömma ? - Ja!
Har du flyttat? - Nä, men vill gärna göra det.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Flera styckna!
Isåfall vilken? - För att bara nämna en Freakshow med Nomy. 
Har du druckit alkohol? - Oj alldelles för mycket!
Har du kysst en främling? - Njae, eller mjo. Beror på hur man ser det. 


KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit? - ..
Har du strulat med någon? - Ja
Har du varit kär? -  Japp
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Nej
Har någon sagt jag älskar dig till dig? -Näe
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nope

SORG&HÄMD.
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej!
Har  någon i din släkt avlidit? - Hmhm, nä jag tror inte de.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Näe
Har du varit i slagsmål? - Inte de heller.


PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Jo de har jag!
Isåfall vad? -  De tänker jag icke säga.
Har du skämt ut dig? - Haha Om! 
Har du ljugit för en vän? - Nja, jo de har jag nog.
Har du varit ute en hel natt? Nej inte en hel.
Har du blivit tagen av polisen? - Nope.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - Ja

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Borgis
Har någon varit elak mot dig på skolan? -  Näe
Hatar du någon på din skola? - Nej
Har du gjort något framsteg? - Haha inte precis, är på g iaf! ;)
Har du haft alla rätt på ett prov? - Nej.


VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Ja, fast inte direkt nära vänner. 
Har du förlorat en vän? - Näe, men glidit isär mer :/
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Näe
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Mja de beror på hur man ser det.
Har du ljugit för en bästavän? - Tror inte de.
Har du haft en relation med en vän? - Nej.
Har du många tjejkompisar? -  Tillräcklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0