fira Sofie

Efter skolan gick jag och Sanna till Brynäs, hem till Sofie och fira henne. Hon fyller 22år idag. Grattis! (gud va alla fyller såhärdags). Fick mkt gott fika; daimtårta och bullar bla. gott! :)
Sen följde jag med Sanna hem. Att de ska vara folk med hela tiden haha! Dampa med Hera gjorde vi också. Hon "högg" mig i ansiktet när ja skulle säga till att nu fick de va nog haha. Bushund!

De är tamejfanomöjlgit att vara nyttig såhär års, ska ta min sista onyttighet nu och sen fan ska ja vara nyttig!! start tomorrow. Och Ingen ska få lura i mig en massa skit.
Har iaf börjat lira lite fotboll ju, de är nice!

fotbollen igår på brynäs
Snodde bilden av Joel. Jag syntes ju iaf...

Fuck för känslor.

Kommentarer
Postat av: sanna

det är nice om man får vara med iaf

2009-05-05 @ 08:31:27
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Emma

japp ! :)

2009-05-05 @ 10:08:20
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0