Fairytale

Vi har temadagar denna vecka i skolan om Främlingsfientlighet. Vi treor gör kläder för en modevisning som livesänds på onsdag. Jag, Sanna & Maja gör en "fin" klänning! Ja de är gjorda av allt skrot man hittar, sopsäckar, tidningar och tyger bla. tiden gick fort och vi kom en bra bit på väg. Fick som tur var tag på en modell också så vi själva slapp!
Vi hade inval sen iaf, satt till 5 på webdesignen! Kom en bra bit på min hemsida iaf :)

Har hört en låt några ggr på radion som ja vart osäker om jag tyckt den vart bra eller inte men kom fram till att den va rätt skön. Idag fick jag veta att de visst var Norges bidrag i ESC, vinnaren med andra ord. Ovanligt bra! De suger ju.
Alexander Rybak - Fairytale    http://www.youtube.com/watch?v=ilRttEYIfSw

Nu sitter jag med brun-utan-sol och väntar på att den ska verka. Tyckte mig skymta att ja blivit liite brunare iaf.
Iof skulle de ta 2-3h och de har gått en nu..
Nu ska ja fortsätta kika på Ballar av stål!

igår körde jag och Elin Nitro medan vi hade Pärla på släp. Första gången vi gav oss ut på en tur med dem tillsammans. Gick super bra! :) Min ponny var bäst! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0