v65

Alltså de är typ omöjligt att krypa i säng i tid när skolan väntar morgonen därpå!
Liksom vad har jag att göra nu? Inget. Men ändå vill man inte go och sova.. en liiten stund till tänker man osv.
v65 gick bra idag, fick ingen diff eller så, kassan stämde kanon. Great! Fick sitta bredvid Elin så tiden rulla iaf ;)
Shit va onyttig jag vart i helgen, nu när jag vart så duktig hela veckan annars! Kim, Elin & jag var så hungriga efter jobbet så vi köpte Max, åkte hem till mig och åt mm.
Larsa ringde några gånger eftersom min ponny rymt några gånger de senaste dagarna, varav 2ggr idag!
Han springer hem till stallet en så länge men man vet ju inte vad han kan få för sig.
Efter att jag fixat han stanna jag & Kim hos Sanna och softa ett par timmar ^^
Nu minns jag inte vad jag skulle skriva så shit the same.
Godnatt!

Eftersom att jag & Sanna haft Nostalgitripp så slänger vi in en gammal goding sen -06! ;D
Eftersom att jag & Sanna haft en nostalgitrip till 2006 idag slänger jag in en gammal goding! ;D hahaha!

Kommentarer
Postat av: sanna

haha bilderna äger ;D

2009-03-09 @ 11:54:14
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Elin

det va inte v65 utan v5 ;)

2009-03-09 @ 12:34:17
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: Emma

sanna: HAHA att dom gör! xD



elin: men ååh! varför hade do mde på en söndag då för!! :(

2009-03-09 @ 23:40:13
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0