Födelsedag

Nå vad ska man börja? Har iaf skit ont i fötterna! Har gått så mkt i höglackat satt de tar sig.
Till att börja med GRATTIS till mig själv som fyller 20år idag! Har inte firat något, lite grattande bara liksom, ska firas nästa helg istället.

Igår hade jag födelsedagsparty/ förfest hos mig och sen drog vi ut på krogen. Det var en mkt trevlig afton! :)
Vi var alla runda under fötterna och det var en mkt händelserik kväll. Shit alltså! Men kul hade vi, som fan! ;)
Sen mer eller mindre till och från...
Vi började väl runt sju-halvåtta jag, Elin, Kim, Sanna och Sarah och senare kom även Emil med två vänner.
Vi lirade lite buzz & gh. Hade trevligt och drack en hel del. Sen drog vi med bussen elva, vi var nog alla endel fulla haha.
Länge sen ja va så pass fuller. trevens!
När vi stressa till bussen vurpade två-tre pers hahaha.
Sen kom vi ut på krogen iaf, Hangloose. Dansade på där, noll folk på golvet men ja och sanna röjde på. Önskade Cocaine och den kördes och gud så vi dansa på haha!
Såhär på efterhand är det svårt att placera när, var, hur. Men vi var väl lite här och var med olika tror ja. Känns som jag var med Kim mestadels men hon va mestadels med Sarah och Sanna va med mig.. hmhm får inte ihop nåt hahhaa.
Som sagt var det iaf en händelserik kväll, tror vi alla grät i omgångar och allt var spritsprångande galet. När vart livet såhär?! Har det alltid vart så här sjukt? Shiit! Sanna har verkligen haft rätt 2009 är det sjukaste jävla året ever! Människor har ju blivit helt vrickade.
Men åter till gårdagen. Vi har fyllt i endel minnesluckor, men bara sånna vi glömt bort för minnet finns lite långt inne bara. 
Sen splittrades vi och begav oss åt olika håll när de stängde. 
Jag & Elin hängde med Henke och Tor hem. Haha vi hade kul! Lite segt bara att sova tills två, ja var pigg redan vid tio ;)

Idag har Kim & Sanna kommit över och lirat lite gh samt att vi vart iväg alla fyra till Trödjes Pizzeria och käkat. Trevligt! :)

födesledags-förfest @ my place  party @ my place  hanglooose henke, jag och tor  haha  godnatt

Kommentarer
Postat av: sanna

var en mycket kul kväll :D helt sjuk och sjukt kul!

2009-03-23 @ 11:52:37
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Emma

håller med dig till fullo pan! ;D

2009-03-23 @ 11:57:27
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0