fredag & torsdag

Igår var jag, Sanna och Sarah på bio på Män som hatar kvinnor. Den började 21.15 och slutade inte förens 00.00.
Jag höll på att somna flera gånger haha. Den va bra, men lite seg speciellt i början. Men helt okej :)
I skolan så var vi iväg och filmade familjehems filmen. Vi for halv ett till Forsbacka tillsammans med dom som jobbar med familjehemsgrejset och hälsade på en kontaktfamilj. Till att börja med bodde dom i ett så jääävla snyggt hus! Fy satan va nice det var! Det låg vid sjön,  hela den delen var inglasad, de va kök, vardagsrum oså. Bara vitt typ.
Efter vi filmat klart fick jag & Sanna sitta i EN timme och vänta på att GD skulle komma och göra en intervju med dem och EN timme medan de gjorde de. Kul. TVÅ timmar liksom i spill. Kom tillbaks till skolan halv 5.

I torsdags startade jag & Elin upp hos mig och sen drog vi till Natalia vid halv tio och fortsatte förfesten med henne.
Det var trevligt :)
Vi drog väl ut på Slick vid 12 tiden. Jävla vakter som inte tillät Natalia komma in, hon va för full. Shoooooore. Vart ruggit damp! Så de vart bara jag & Elin. Eftersom att Weronica aldrig dök upp heller pga annat hehe ;P
Träffade lite folk där och sådär. De va trevligt :)
Sen följde jag med Henke hem... Elin också.

Dagens planer är party. Hos Tove eller Tim eller båda. Med Kim & Elin iaf.

Natalia & Elin. förfest. elin o jag. förfest. jag. snyggt hålla upp händerna precis. förfest. Natalia och Elin . förfesten. Elin, Natalia och Jag på väg till Slick. haha ;D

elin satt tydligen och egopica sig lite.  haha liite tjock man ser ut Henke

Kommentarer
Postat av: natalia

Hahah riktigt snygga bilder på mig. Jag tror jag dör :D

2009-03-18 @ 22:21:23
URL: http://ncl.webblogg.se/
Postat av: Emma

haha! du är jättefin ju! :D

2009-03-19 @ 11:22:21
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: natalia

Haha eller inte, ser ju ut som världens tönt. Smällar man får ta antar jag ;D

2009-03-20 @ 17:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0