Stockholm med klassen

Idag har vi vart i Stockholm med skolan. Vi var på moderna museet på nån fotoutställning, jääääsp.
Sen fick vi en timmes lunch innan vi skulle ses på nästa place.
Jag blev väldigt imponerad av mitt och Sannas lokalsinne, speciell Sanna hon imponerade stort hahaha!
Vi hittade till alla ställen vi skulle faktiskt, sen att det inte var någon annan där när vi kom dit, i tid och allt, var en annan sak. Så till sist gav vi upp efter allt promenerande hit & dit så vi gick lite på stan igen tills bussen skulle gå hem.
Lyssna musik och höll på att somna hela vägen hem, skönt ;)
Nu har jag hämtat ut mitt ps2 också! Så imorgon när man har sovmorgon blir det att lira! Får se om Sanna skull komma över en sväng.

Nu ska jag lägga mig och kika på LOST, säsonsstart. Nice! Tisdagar är värsta tv-tittar-kvällar.

Jag blir galen, har bara en sak i huvet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0