tråkigt

Kan en dag bli tråkigare och långsammare? Knappast. 
Mum lektionen avklarad iaf, gick lite fortare eftersom jag & Sanna tog en halvtimmes break mitt i  ;P
Text nu, man gör ju inget. Vi har ingen lärare verkar det som.. ska försöka få iordning mitt personporträtt så jag får något avklarat! Sanna sitter och knoddar på så jag lär väl ta efter...

Blir att åka ut till byn när vi slutar för att sedan jobba på travet. Tycker vi jobbat där väldigt mycket på sistone, eller så har veckorna bara svischat förbi.. 

Fuck vad jag har tråkigt!!!!! Sanna ska vi dra? ;)


fan va vitt hår jag såg ut att ha hehe
Sanna och jag i skolan, i början av trean? Såg ut att ha värsta vitt hår ju..
De blir mkt kulare med lite bilder i inläggen. Får bli gamla photobooth bilder ;)

Kommentarer
Postat av: sanna

vilka jävla bilder du laddar upp haha! herregud. men jo visst kan vi dra.. dradra

2009-03-19 @ 16:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0