tisdag

Nu har jag precis gjort ett restprov, det gick skit! Fan! Jag som suttit och läst och pluggat "hela" e.m. ju. 
Annars så har jag och Sanna filmat lite på vårt PA, med Elin som huvudrollsinnehavare. Var skit kallt ute satt de blev inte mycket att hänga i julgranen. Nu när man trodde våren var på väg och värmen, senast i söndags satt jag ute i klänningen och frös inte speciellt, och nu har det vräkt ner snö i två dagar! Jag vill ha sommar!

Igår var vi till byn efter skolan och sen for vi fyra kusiner förbi max som vi käka hos mig och lirade guitar hero ;D 
Kim & Sanna vart väl kvar rätt länge, så länge så man blev trött på gh iaf hahaha. 
Lär skaffa nya spel, typ åtta låtar att köra om och om just nu...
 
Nu väntar jag på Sanna sen ska jag åka till travet för att ha kurs mellan 17-19.
Direkt efter blir det snabba puckar till Spegeln för att se Vasa est 3 ha teater föreställning, genrep om jag förstått det rätt som vi mp3 får gå på (eftersom vi ska göra en film med dem senare). 
Jungelboken heter den, så jag hoppas de är bra! 

Sen blir det en massa teve ikväll igen då. linda rosing, housewives, christine, lost mm ;D

Nu kommer Sanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0