onsdag

Vaknade av att Sanna ringde imorse klockan halv nio. Vart att stiga upp och fixa iordning tv-spelet. haha.
Vi lira buzz och guitar hero.  Jag utklassade Sanna nå enormt på buzz! ;)
På gh vann Sanna flera ggr först men sen vann jag flera ggr! ;D
Sen har vi bara vart på vasa och sett nån religionsfilm med klassen. Satt de har vart en lugn dag.
For ut till stallet efter skolan och körde Nitro. Han var duktig. Han har blivit lite åtsidosatt de senaste veckorna :/
Men han var iaf lite pigg och busade lite, men hur sjutton ska ja få bort latheten?!
Det var mycket vackert väder, solsken! Nu är våren på väg, niiice!

Nu är veckan snart slut. Jobbar på travet imorgon, "slappdag" på fredag och sen blir det fett med party på lördag!
Nu är det bara 4dgr kvar tills jag är 20år.

Min älskling! <3
Min älskling! <3

Nitro redo för körtur.
Redo för körut, punka på rockarden så de fick bli sulky.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0