jobb snart

Vart en lugn hemmakväll med mor igår. Käka lite för mkt god mat, somna på maten framför teven och vakna 1,5h senare fortfarande med ont i magen av all mat! Lite mer teve tittande och lite data och sen somna till en film.
Jag får stress av sånna kvällar, ibland är de ju härligt men mestadels så blir ja så sjukt rastlös!
Men men resten var ut på krogen själv så orkar ja inte de när jag ska jobba, vill vara klar i skallen, tack!
Lära ändå upp imorse och ha stalltjänst. Dagen började ju så bra med att jag tog sju bussen och grinden var låst. De vara bara att promenera rut helahalva travet för att komma in! Irriterande skit.
Har hunnit varit hemma några timmar nu iaf men ska iväg och jobba på v65 nu! Tjing.

Har jag sagt att jag älskar Nomy?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0