Helgens bravader

Vi börjar väl med fredagen då. Kvällen startades upp hos mig med Sanna & Elin, sen for vi vidare till Tim runt nio tiden.
Vi körde väl lite ölspel och sånt där. Sen kom Sarah också :)
Sen kom de endå mer folk.. va rätt mkt folk där! De va iaf mkt trevligt! :)
Vart väl lite på snurren iaf tror ja. Sen visade det sig att Patrik Karlsson var där på festen också, han kände igen Elin haha. De är vår tremänning som jag nog inte sett på 12år minst! Trevligt!
Vi skulle egentligen ut på Goya eftersom jag hade fått fribiljetter av Tim S. men Sanna mådde dåligt, sjuk alltså, så hon åkte hem när resten drog ut på krogen. Så de blev Slick!
Var inte där länge iaf, drog med Henke hem istället :)

Lördag.
Lärade tyvär dra hem väldigt tidigt, hade ju totalt glömt att vi skulle fira min födelsedag, mamma kom iaf och hämta mig vid halv elva kanske?
Jag gjorde god tårta iaf  ;9 även om Elin och mamma klagade på att de såg ut som en sexåring gjort den! :(
Sen kom släkten över och vi käka tacos och tårta och vi "kids" lirade gh. De blir mkt gh spelande om dagarna numera!
Sen vart det dags för uppstart! Sanna, Elin och jag började dricka med farfar hehe.
Vid sjutiden drog vi till Tim igen på förfest.
De va ruggit skoj iaf, dom är sjukt kula i de där gänget! ;D haha!
Vart lite dålig stämning efter incidenten med min mobil bara :( + att vi började tjafsa (Sanna, Elin o jag såklart), så jag åkte hem när resten gick ut på Hangloose. Jag som vart så pepp först! :/ Men tappade verkligen suget efter det.
Vart tidigt i sängs. "Vaknade" när någon fråga om den fick kika film + att den skulle lägga sig i sängen bredvid mig.
En liten stund senare försöker ja kik, men är trött i ögonen, och ser att teven är på. Undrar vasjutton den är det för, vad är det på teven? Sen lägger sig Elin i sängen bredvid mig, menvasjutton gör hon för nåt! hahahaha.
Insåg sen att jag halvsov och svarat ja på frågorna ovan.
Elin åk hem och sov nästa gång, tack!
Var iallafall mycket trött, hon käka, bytte sängkläder och dona utan att jag vakna ens hahahahah!
Bägge dagarna vaknade jag vid åtta och kunde inte somna om! Fick kämpa fan och vakna massa ggr. Drygt!
Vart en lugn Söndag sen.

Idag.
Kikat på Yesman hos Sanna efter skolan idag, den var okej men inte mer. Pappa kom och hämta mig sen så han "fira" mig. Fick pengar och 4 trisslotter, vann 50:- på en iaf! Tror inte jag vunnit så mkt förr hahahaha!
Sen vart det guitar hero med kim & sanna.
Vart kanske lite glad nu när jag öppna skattepapprena och märkte att jag skulle få tillbaka pengar! :D

Fan nu regnar det ute! :(

partybild.
ful bild egentligen, men typ enda jag var med på eftersom de va min kamera.

Orkar inte ladda upp nå bilder så den som vill se ka ju kika min bilddagbok. http://wanted.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: sanna

var en mycket trevlig helg. och snygg bild haehe :)

2009-03-31 @ 09:47:22
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Emma

de var absolut mkt kul! :D men de va en sämre bild hehe

2009-03-31 @ 09:48:58
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0