Hangloose

Igår vart det party igen. Jag, Kim och Elin drog till Tove och Angelica på förfest. De va trevligt :) Vi starta fan upp 6-7 tiden! Nja de där med tidig uppstart och långa förfester blir jag inge full på, konstigt nog.  Kim däremot var lite rund under fötterna hon ;)
Sen bar det iaf ut på Hangloose. Ja vet inte, men ja gillar inte de placet. Vi dansa väl mest hela kvällen, alla utom Elin, vart var hon? ovanligt. Men de är bara massa knuff och skit på dansgolve där så ja gillarnt.
Jomen vi hade väl trevligt endå. Sen hängde jag med Henke hem :)
Haha de va kanske kulast när vi va förbi på max hahahaha.
Och idag har det vart ett strålande solsken på f.m. / e.m. Jag & syster gick ut och satte oss i solen en halvtimme typ i linne och de brände! Elin käka glass och jag satt och lekte med snön, så nog fan var det varmt ute eftersom vi inte frös det minsta! ;D

jag, kim, tove och angelica på hangloose.

Kommentarer
Postat av: Julia

Oj, va länge sen de va jag såg dig! Snygg du är blondie :D

2009-03-16 @ 21:59:40
URL: http://juules.blogg.se/
Postat av: Emma

haha ja de va ju ett tag sen ;D

2009-03-16 @ 22:39:04
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0