fredag

Idag lär jag ju iaf stoltera med att jag & Sanna redigerade vår kontaktfamiljs film sågottsom hela dagen. Den du!
Vi kan, när vi vill.
Vår sv-lärare sa däremot att vi var dom i särklass knäppaste eleverna på skolan.. hm
För att briljera ändå mer så kan jag ju säga att jag cyklade både till och från skolan! Trampa ner på stan en sväng också och inhandla lite nödvändigheter. Jag kan ju också säga att jag aldrig kommer klara att köra bil i stan när jag knapp kan hantera en cykel där...
När jag slitigt mig hela vägen hem, svettig och trött som få och precis klivit innanför dörren får jag ett sms av Elin "Gå ut nu!" suck. Det var bara att dra på sig mjukisar så skjutsa hon mig till stallet.
Väl där dyker plötsligt pappsen upp. Så han földje med mig till Nitro och hälsade på. Han tyckte han blivit mkt trevlig nu!
Nitro var väldigt intresserad av pappsen så han följde varje fotsteg och höll nästan på attt fälla han haha.
Sen har jag haft Kim på besök här hela kvällen, hon drog hem rätt nyligen. Vi lira tv-spel. Guitar Hero mest.
Lite kung jag är motför hon hahahah ;D
En väldigt lugn hemma fredag helt enkelt. Lite skönt även om man är pepp på krogen hela tiden typ.

Imorgon blir en hektisk dag! För att bara nämna några saker: städa, dammsuga, tvätta golv, mocka åt herr kanin, tvätta, handla, cykla till stallet och fixa Nitro, färga håret och hundra saker till!! Hur ska jag hinna? Har ställt klockan tidigt!!
Sen blir det party för hela slanten! Vi ska rulla fram hela högen ;)

bild sen i somras fest på ön, elin o sanna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0