fredag -spelning

Igår var jag & Sanna till musikhuset. Meleeh lira ju! ;D As bra som vanligt, lätt bästa live bandet.
De va två till band också. Declan de Barra, nån irländsk och ett till, Holmes. Dom va bra, men mer typ sitta o fika musik.
Sen när de va slut gick jag till Jeanette, hon hade inflyttningsfest, Elin var redan där.
De va trevligt, bara folk jag aldrig sett förr hehe.
Sen gick vi ut på Slick. Jag & Elin gick dit före de andra. Vi hade trevligt tycker jag :)
Hade inga skor så ja fick i stressen ta Elins ja hade hemma, dom var skit hala! De minns ja sen förra gången jag hade dem också. Kom ner för bortre trappan ja och gjorde en strålande entré. Halka vettu och benet bara gled iväg så ja dråste i backen haha.
Fast de va ju endå kulast när vi slog oss ner med Robin & Axel. Så skjöt Axel en drink lite lätt med handen till mig, bara de att den for ju rakt ner mellan benen på mig, vältandes såklart! Resten av kvällen fick jag gå runt som om ja pissat på mig! hahaha. De sista var dock inte så kul.

"Alltså man borde ha öronproppar!"

Ojojoj va vi börjar bli gammal. Sannas citat dock.

Meleeh sen 070921. Lite redigerad, testade väl lite effecter förr så får tan så.  Meleeh härom året 070921. Redigerad. Meleeh 070921. Jisses de va as länge sen, sist före nu då.   Meleeh 070921. Gamla bilder med andra ord.
Bilderna på Meleeh tog ja 070921. På Spegeln, som ja tror va senast, före igår då, de lirade i Gävle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0