twilight

Ung Rebell var faktiskt bra! Herregissenen, James Dean är en legend, men tänk va han kunde blivit om han hunnit med fler filmer?!  Eller också är det just de där magiska med de som gjort han till en legend? men nog sjutsiken  kunde han spela! :) Snygg var han också, han hade nåt speciellt!
Ung Rebell är gjord 1955. Han dog en vecka efter inspelningarna var klar av hans 3:e film samma år.

Idag har jag vart ut till stallet och kört Nitro. Var förbi Kim & Sanna en timme där efter och då var även mormor & morfar där :) Annars har jag mest inte gjort nåt?
När mamma kom hem sa hon att hon vart sååå nära att köpa Vi hade iallafall tur med vädret, igen.
Ååh jag ville ju se så ja fick order om att gå upp till macken och se om den fanns och isf köpa. Den fanns inte och inte att hyra heller :( men jag hyrde Twilight istället. Den var kanon bra! :D
Nog för att jag tyckte Robert Pattinson var snygg före, men efter filmen wooohoo, ge mig! :D
robert pattinson

Annars så har helgen vart riktigt lugn. Har inte vart ut och festat nånting alls. Inte ens vart sugen på det.
Lär ju spara tills barrundan på tisdag, då ska man vara packad!

nedräkning pågår : 6 dgr kvar!!!


Kommentarer
Postat av: sanna

efter man sett filmen är han skit snygg ;D

2009-06-07 @ 12:34:55
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: emma

mmm menar du! kan ju lova att vi går på premiären av tvåan ! ;D

2009-06-07 @ 14:18:20
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0