Studenten

Ska det vara sånt här skit väder i maj? regn och regn.  man lär ju ha vinterjackan för att inte frysa!
Kan inte bestämma mig om jag ska ut på krogen idag eller inte. Krogsöndag på Hangloose.
Om vi blir ett gäng kan de ju bli kul, men annars står jag nog över.

Igår höll mamma på att skrämma livet ur mig. Hon ringde och frågade om Nitro brukar ligga kvar när man går fram till han. Han brukar ju resa sig så nä sa ja. Mamma smacka och drog i han med han vägra resa sig. Sen utbrister hon att hans framben såg konstigt ut och sen att hon tror han brytit det! Så hon la på och försökte få upp han.
Ringde upp henne lite senare och han var som tur var bara sur och ville inte alls. Hon fick han att gå iaf till sist, vilket han gjorde utan problem.
Han är sur och tvär när han inte vill, grinputten haha ;P

I fredags tog vi STUDENTEN! :D
gick upp 05.15 och började fixa mig och tog första cidern 7 ;P
Champangefrukost i boulognern med klassen, sen fotografering vid teatern, fika och lärarna höll lite tal, sen aulan med rektorn som höll tal och delade ut en massa stipendier och lite sång,  sen vart det då utsparken! ;D
Marschen och jag fick jäkla ont i fötterna hehe, åka bil (vi hade så fint, satt som en kung ;D), hemma med släkt och vänner med massa käk, dryck och presenter ( fick massa pengar och några fina glas ).
Vid 18-tiden vart det sedan åka flak med klassen då vi åkte till Lovisa, Ida G., Frida I. och Amanda H.  :)
Hade fruktansvärt kul! :D
Tillsist vart det krogen, alla drog till Goya så jag och Sanna gick först till Elin & Sofie som var hos Tiara-Sara och sen drog vi alla ut på Slick :) eller de va kanske det tråkigaste på hela dagen, var sjuukt trött och mådde lite småilla, för att inte tala om hur ont i fötterna vi hade! Vi dansade knappt nånting alls för de gjorde så ont! :/
Studenten blir ett minne för livet iaf och jag hade skit kul! :D  Kommer sakna alla klassisar, känns inte som vi slutat liksom än. Kan inte förstå de. Nu börjar det hårda livet!
Mp3 in my <3

studenten studneten sanna o jag på studenten bilåkning 
sanna o jag  slutstation hos amanda flakåk, slustation hos amandafotografering 
avslutningen i aulan vädret var ju inte det bästa, hos lovisa är vi här på flaket  hanna, natta och lina flakåk, hos frida här
 flakåkning flakåkning hos amanda
sofie elin och tiara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0