sofie red och solarie

Idag har jag varit uppe i bondgården. Elin & Sofie skulle ut och rida med Larsa så ja lära hjälpa till.
Bra att bestämma nåt på fyllan ;)  Jävla fyllos, vilka storys jag fått höra! xD 
Sofie red Davinda, de ville man ju inte missa hehe. De gick ju kanon bra! Larsa - Tusingen och efter bara en liten bit fick jag överta och rida Pärla. Elin gick med hon. Mysrunda på skogen, härligt. Även om man skulle velat haft en lite större häst...
Sen har vi nyss varit och solat. Träffa Kim, Sanna och Sarah där. Eller de va ju bestämt också hehe.
Vart inge brun :( trodde de först men sen när ja kom hem insåg ja att jag om snarare blekare :/

Ingen som vill ha två snälla kaniner?! Dom som lånat mina kan inte ha dem kvar...

Nu ska jag faktiskt ta och lägga mig och kika på Gossip Girl. De är niiice! :)

nedräkning: 5 dgr kvar!!

veckan kommer föresten se ut som följande:
mån: redigera klart familjehem sen brännbollsturnering
tis: barrundan!
ons: lediga
tors: avslutningsmiddag
fre: STUDENTEN!!! :D

Ska klippa mig på onsdag också, hur?

Kommentarer
Postat av: Weronica - Med livet som insats

Jag blir aldrig brun :( det är så trist!

2009-06-08 @ 14:54:28
URL: http://weriiis.blogg.se/
Postat av: emma

visst är de tråkigt :( men du väl rätt brun?

2009-06-08 @ 20:46:46
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0