slutspeeden

Nu är det slutspeeden! Imorgon är sista dagen att ändra betygen.
Har slitigt denna vecka och suttit massa övertid. De kändes mörkt ett tag men gjorde både bokanalys och muntliga nat. i svenska idag iaf. tur man har bästa läraren Hasse så man klarade det. Hade känts kasst att få ig i svenska liksom, bra man klarade det! :) De är liksom ett av ämnena jag har mest kapacitet i hehe.
Bestämt mig för att slopa texten iaf, kommer inte bli klar ändå så orkar inte ens försöka. Bättre att lägga ner tiden på annat så det blir klart istället.

Kom hem från jobbet för en stund sen. Gick great. Men kände verkligen hur sliten man blivit av alla tidiga morgnar, övertid och sömnsbristen. Första två loppen satt jag bokstavligen och höll på att somna, ögona föll igen gång på gång, seg i skallen också så ja skrev fel några ggr men de rätta till sig och kassan stämde iaf ;P
Fick förfrågan om att åka till Rättvik och jobba på midsommardagen, lör 20 juni.
Okej, visst jag ska ha en skit trevlig midsommar med supande. Men jag behöver verkligen pengar så kan inte tacka nej!
Nu när man tar studenten behöver man väl alla jobb man kan få?! tyvär :(
Fast det är trevlgit att åka iväg och jobba också :) men kanske inte om man är bakis?

btw så är vattenkrigen också inställt. Sällan allt för oss nu när vi är treor. Först nollningen och nu detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0