Redigering

Kan börja mitt inlägg med att klänningen nedan, till studenten är slut på hemsidan nu. Så jävlar om de blivit nå tjafs så ja inte får nån! Men en jäkla tur hade jag annars! ^^
Dagen har bestått av enbart redigera film HELA dagen enda tills halv sju typ. Går man media, speciellt rörligbild, blir det mycket övertid!
Vår grupp han iaf långt med vår film, börja redigera idag och vi är nästan klara med hela filmen. Ska fixas klart imorgon och sen på fredag tävlar vi i Gästrike filmfestival! :)
Vissa scener är så sjukt fina och bra!! :D kommer bli kul att se slutprodukten.
Vi har haft jobbnamnen  Min pappa finnns här inne  men nu kom Emelie på ett mycket bättre namn, Att flyga utan vingar.
Owh vissa scener får man rysningar av och blir alldelles tårögd! Får liksom feelingen och pojken är så sjukt bra på att spela med känslor!
Var ut till valbo med sanna och bm sen. pan hitta en studentklänning, jätte fin var den!
Här på kvällskvisen kom Malin & Helena förbi och hämta alkoholen. Trevligt att snackas vid med dem :)
De ska på Sweden rock festival, hoppas de får det skoj!  Bara 3v kvar till P & L! :D
Köpte biljetter till Barrundan idag med, pank man är nu :( Men de kommer bli feting nice! Hoppas jag!

Dagens citat:
Sanna: -"...katten bara flög upp i bukhyllan!"
Så snacka vi om hur kul de är när folk säger fel...
Jag:-"..man säger en sak men tänker på nåt annat. Vad tänkte du på?"
HAHA. Nån som vet?

Kommentarer
Postat av: sanna

jag var så lyrisk när jag berätta att jag råka säja buk istället för bok.....



filmen kommer bli bra! :D

2009-06-03 @ 09:46:46
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja fast endå ;P



nej den kommer ju inte de :( har ångrat mig, fan!

2009-06-03 @ 22:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0