Förkyld

Kul att man blev förkyld i lördags, började redan när vi skulle ut och sen när ja vakna i söndags var det värre.
Så dagen har gått ut på att snora & nysa :(
Kändes ett tag som ja börjat få feber också här, den drä äckliga frys-värm blandade känslan liksom.
Nu är det bara denna vecka kvar att bli klar med allt så jag hoppas de inte blir värre!!

I förmiddags jobbade jag & Sanna med vårt PA så nu är det klart, skit dåligt men klart!
Sen har vi slitit på Webdesignen, satt kvar ända till strax efter sex! Klara där med iaf :)
Börjar få bort saker, men än är det kvar att göra :/

Satt och kikade på Boston Tea Party nyss och hörde en sak som var ganska cool. Jag vill verkligen INTE på nåt sätt bli blind, men de finns tydligen kameror på framgång som gör så personen kan se om än med väldigt dåliga bilder ännu.
Shit va den tekniska världen tar över! Fast de är ju bra de där såklart!
De va visst tydligen inte ens något nytt, men jag har aldrig hört det förr.
http://www.nyteknik.se/nyheter/innovation/forskning_utveckling/article8048.ece
Efter lite research fann jag en annan konstig grej med hehe
http://www.prylportalen.se/artikel/kameran_ar_blind_men_ser_andras_bilder_070829143344-165.html


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0