Vart med Sanna

Vad har jag gjort idag då? Hmhm. Inte så mycket på dagen iaf.
Senare cykla ja ut till byn och var med Sanna. Vi körde Nitro och sen hängde vi hos henne.
Hon laga kyckling som vi åt med potatissallad. De va faktiskt gott, trodde ja inte Sanna kunde ;) haha.

Imorgon är vi bjudna på grillparty hos Natha, det kommer bli trevligt! :D

Folk har så mycket förutfattade meningar om allt, som att jag & Sanna skulle vara med varandra jämt. De är vad folk tror, okej i skolan liksom, men de är inte ofta alls vi är med varandra såhär hemma på fritiden. Faktiskt!
Annat var det sommaren 2006 ;D hahaha.

Nej, nu ska ja borsta tänderna och sen blir det krypikojs till teven, två avsnitt av 2 ½män ;D
Elin kommer nog bli lite som Charlie när jag tänker efter, hon är ju på god väg...

sanna och jag året var 2006 ;)
Haha! En oldie sen 2006! ;D Sanna & Jag.

Kommentarer
Postat av: sanna

BILDDEN!! :D

2006 var vi med varandra VARJE dag hela sommarlovet tror jag. tider det!

vi får se till att inte tappa kontakten som oldies kusinerna gjort :(

2009-07-21 @ 23:00:07
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: emma

sv: HAHA! ;D Ja fy fasen va kul vi hade den sommaren, det året liksom! :D

Precis, de va så ja täntke lite där.. för nu är ju skolan över. En sålänge bor vi ju rätt nära och har vägarna förbi, men sen vet man ju inte :/ Får icke hända!

2009-07-21 @ 23:15:58
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag tror dock aldrig att det kommer hända.. ja menar vi alla 4 har ju kommit så pass nära varnadra under åren och jag vet inga kusiner som är lika nära..

2009-07-23 @ 17:49:16
Postat av: Emma

men man vet ju aldrig :(

2009-07-24 @ 00:03:52
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0