Måndag

Vad har jag gjort idag? Jo, jag & mamma for förbi ett hus jag ville kika på. Låg typ 4,5mil härifrån vid Kungsberget.
De såg ju mysigt ut och de låg ju mysigt till, har dessutom stall, men ingen busstrafik enda dit? Så de va ju dumt.
Annars har jag tagit slag i saken och postat papprena på Nitro samt betalningen så ja får han reggad i sptf nu!
Fy fan va pank man blir! >_< Den där hästen har kostat mig en förmögenhet och då har jag haft han 1år och 4mån.
Jag har fan inte gjort så mkt mer idag.

Veckans planer är iaf:
Tis: Jobba på Bollnäs
Ons: Sommarkväll på stan
Tors: Utgång med Weris, Kim I och Elin!
Fre: Köra Bergstig ilag med Josse
Lör: Party-som-fan!
Sön: BAKIS!

Ska fan ta och börja motionera också, de ska in där emellan också och enheldel annat såklart! ;)

jag lär ju säga att ja va lite brun endå, ett år sen.
Hitta en bild sen för ETT år sen. Va brun jag var! ;D Hårfärgen däremot ehm...
Haha dessutom ser armen fett sepe ut!

Kommentarer
Postat av: sanna

shysst att du bjudit med mig på tordagen :(

2009-07-07 @ 01:06:00
Postat av: Emma

klart du får! men du har ju inget leg, så ja trodde inte du kunde?

2009-07-07 @ 11:48:55
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/
Postat av: Kimbell

Svar: Ja, det är de. Men jag har väldigt stor respekt för dem, eftersom de är så stora och starka. :)

2009-07-07 @ 12:18:08
URL: http://kimbell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0