Tönnebro

Igår åkte jag med Stonemans till Tönnebro! Taggade för sol & bad kom vi fram till en skuggig/ blåsig strand...
Vi satt och frös hela tiden haha. Hera sprang runt och badade en massa och vi lekte med hon osv.
Det vart en trevlig picknick på stranden :) haha
Sen på kvällen cyklade jag till jobbet på travet, Nattrav. Jag, Kim & Elin fick sitta i Oasen själva! ;D
Vi har aldrig fått suttit tsm på Gävle alla 3 förr haha.
Vi fick mycket folk och köer så kvällen gick skit fort :O Kul var det!
Fick förfrågan om att jobba även nästa Tors, även att vi skulle få sitta i Oasen igen. Klart vi tacka JA! :D

Idag, snarare nu precis, täntke jag ut och sola på Balkongen eftersom det är så fint väder. Precis när jag fått på mig bikinin så gick solen i moln :(
Får se vad denna dag erbjuder. Tror den kommer bestå av solning, köra ponnyn och lite motionering! Får se om någon kanske vill hitta på nåt sen?

Nu kom solen fram igen!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

äh, lite onödigt sagt kanske, förstår inte riktigt vad som menades med de bara? :s men skit samma. dom va ju faktist trevliga i övrigt just då men jag tycker ändå dom är obehagliga på nått sätt.. :p

2009-07-31 @ 13:21:02
URL: http://baradarforatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0