Romme igår

Dag ett avklarad. Jag, Kim och Lena åkte till Romme vid femtiden och kom hem strax efter ett.
Det var Nattrav och hela 14 lopp! Tog tid fast gick endå rätt fort tillofrån. Men det var kul! :)
Endel fulla människor som knappt kunde spela och endel som stod och snackade i hundra år haha ;D
Massa unga killar speciellt ;) Två killar skulle promt bjuda mig o kim på att åka karusell med dom efter sista loppet, men vi hann ju inte :P
Klockan 22.55 rusade vi 3 ut föresten för att se Knäckebrödsdansen (killarna från Talang), de skulle börja elva på scenen. Vi kom alltså dit i tid, men trodde vi kommit fel för strax kom Sven Ingvars upp där. Så när vi hitta nån att fråga hade de redan uppträtt! :( Fan! haha

Nu ska jag göra mig klar för avfärd mot Hagmyren! Klockan 10:45 från Triangeln avgår bilen, med Lena som chaffis igen och Kim & jag :) Hoppas verkligen dagen flyter på bra så jag hinner hem i "tid" så jag inte kommer allt för sent till förfesten hos Weris, sen blir det utgång: Kinky Party! :)
Skulle tro på halvåtta-åtta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0