Nattäventyr

Igår var vi på bilbingo. De gick rent ut skit. Ingen av oss vann :(
Sen när man väl sitter med en kvar så blir man så jävla förbannad när någon annan tutar!
Fast de va rätt trevligt endå. Drygt däremot att hur många som helst tuta fel.
Haha de va lite kul när vi satt och hoppades på vissa nummer..
Sanna: -Jag vill ha 84!
Jag:-Nej, 86!
Roparen: -Nummer 85!
Mittemellan, snacka irriterande haha.


Gick och la mig i tid på kvällen. 23.59. Kollade på Paris och försökte sova. Kl. 01.10 ringer mobilen, de är Elin. När jag svarar är jag osäker på om jag hunnit somna eller inte haha. vet fortfarande inte, va antingen vädligt nära eller en kvart max. Hon gick till stugan från Ön så hon fick snacka lite, typ 10min.
Klockan 2 vaknar jag åter igen av att telefonen ringer, där emellan hade jag skit svårt att somna om, tror inte jag somna om faktiskt.
Mamma lära hämta Elin i Hedesunda så jag följde med som resesällskap, eftersom jag ändå inte kunna somna om!
Strax efter 4 var vi hemma igen, då jävlar slog jag på MTV och somnade faktiskt innan halv fem :)
Att de är så mycket lättare att sova till teve/ musik!

Vad dagen har att erbjuda vet jag inte. Får se. De ser ut att vara sol ute så kanske kan sola lite, hoppas jag :)

Kommentarer
Postat av: sanna

haha det är galet hur alla åker och hämtar elin vart hon än är, hon behöver bara ringa en signal..

2009-07-15 @ 15:23:46
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: Elin

Sanna: du ska bara hålla käften, om saker du inte vet/inte har något att göra med!!

2009-07-15 @ 15:26:49
URL: http://elliiiiiin.blogg.se/
Postat av: kim

men de är ju faktist som sanna säger, och hade hon inte veta nått om de hade hon väll inte sagt nått om de.

2009-07-15 @ 17:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0