jobb & bergstig

Idag hade jag problem att ta mig upp ur sängen. Kom upp halv elva och sen lära ja ta elva bussen till travet, jobbade på lunchtravet fast de va hela 9 lopp! Men de gick rätt fort :)
Direkt efter det vart det ut till byn. Hade bestämt med josse att vi skulle köra ilag.
Så jag och Nitro tog oss mot Bergstig där Josse & Flisa mötte upp oss. De gick skit bra, vi körde varvet också så de blev enheldel motion för nissen :P
Vi körde bredvid varandra mkt också och de fungerade kanon, de är skit bra träning för Nitro! :)
Skiljdes åt utan problem sen också. Han är så duktig när han vill hehe
Inte vart han svettig eller trött heller fastän vi var ute i 1h & 45min! men träningsverk lär han ju få..
Så nu hoppas jag och Nitro på att de kan bli lite då och då ;D

Ja har tappat suget för krogen tror ja, nu skulle Elin & Sanna ut men jag orkar inte hänga med hehe.
Fast va ju ut häromdagen och ska ju ut imorgon!

Imorgon ska jag in till travet och träffa Evelina för att köpa några grejjer av henne till Nitro.
Sen kl. 12 ska vi och käka på Dallas med släkten, mormor & morfar pröjsar! ;D
På kvällen blir det party!

Kom föresten på att jag ska jobba på Bollnäs på Söndag också! Pengarna rullar in.. nice ;D

Kommentarer
Postat av: SANNA

längtar till kvällen. HAR JAG SAGT ATT JAG FÅTT MITT LEG? :D

2009-07-10 @ 22:48:16
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/
Postat av: emma

eller hur! och käket kl 12! ;D ska bli fett med pepp party! :D AS NIIICE! :D:D:D

2009-07-10 @ 23:22:37
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0