Fest eller icke?

Åååh! Strax efter att jag och Weris snackat på msn imorse om att de  blir lugnt i helgen, inge festande. Man lär ju ha lite alkofria helger ibland osv. + att jag är noll pepp. Ja då får man sms av Lotta och blir bjuden på fest!
Hon, Elina och Lillhagsgänget mfl. Jag har ju inte träffat dem på år! Gick i samma klass på Lillhagen (åk 9 04/05)
Eller Elina har ja träffat endel på krogen på sistonde, men de andra.
Fan, ja som är noll pepp alls :( Men jag vill ju dit och träffa dem! Beslutsångest :S

Kom rätt nyligen hem från stallet. Körde Nitro tsm med Elin & Pärla.
Gick jätte bra :) Typiskt att Pärla ska brunsta hela tiden, Nitro "hingst-gnägga" några ggr men inge mer en så, han är numera duktig valack ;D

Ska kvällen bli lugn eller fest? Det återstår att se!

Nu ska jag äta och sen får det bli en uppfriskande joggintur.

sanna hera o jag, kastar pinne
Hera väntar på pinnenhera på språngspringa tillbaka med pinne
Lite bilder sen gårdagens besök i Tönnebro.

Kommentarer
Postat av: sanna

varför är din text liten i vissa inlägg och stor i vissa? :p

2009-07-31 @ 18:42:49
Postat av: Emma

haha de har jag udrat också ;S

skumt haha!

Jag har itne gjort nåt och vet inte hur jag får bort det.. ska fixa om hela bloggen.. när jag får tid.. eller orkar snarare ;)

2009-08-01 @ 01:53:37
URL: http://tiimetosaygoodbye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0