Bollnäs 3

Kom nyss he mfrån Bollnäs, vart där och jobbat för 3:e gången på 10dgr. Nice :D
Jag & Elin satt ute på sekretariatet, utåt, tsm med två till. De va skit mycket folk/ köer! Stress.
Men kassorna stämde sen iaf. Fick springa runt och växla pengar med de andra hela tiden de sista loppen. De är det drygaste som finns vad gäller detta jobb, typ.
Naturligtvis hade vi solen mot oss, speciellt jag. Lära kisa mot kudenrna för ja kudne ju knappt kolla och värmen! Tur vi hitta en fläkt, men den hjälpte ju itne allt för mkt..

Bestämt nu att vi åker Romme (fre), Hagmyren (lör) och sen Bollnäs (sön) nästa helg :) iaf jag & Kim!

Nej nu lär jag gå och lägga mig, mamma har snackat i stortsett oavbrutet sen jag kom hem, hon har tydligen ångest för att semestern tagit slut nu så hon är lite lagomt fuller...(och nej hon dricker inte vardagligt annars).

Skriver om gårdagen imorgon.


Kommentarer
Postat av: sanna

fyllemoster!

2009-07-18 @ 18:19:11
URL: http://nittonhundranitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0