totalt onödigt

Idag har vart en relativt händeselös dag. Har mest legat hemma. Tråkigt!
Kikade på Jon Bon Jovi är PUCKAD imorse. Eller nja, jag vaknade inte förens halv tolv! :O
Den var iaf rätt bra! :)
Skulle kört ponnyn idag men de var ju snorhalt ute så ingen idé :/ Hoppas på bättre väder!
Fixade Larsas hästar idag igen. Hela veckan nu haha. Men nu ska ja inte gört nå mer, nu ska Kimsan jobba själv ;)
Sen vart det Marängsvisch och Toast och godis framför teven igen. Kikade på Familj påväg. Den är lite kul, så den är också bra! :)
Heljen gick ruskigt fort så nu rä det skola när jag vaknar igen! Fy fan. :(


En kvinna kommer in i klubbhuset efter en genomförd golfrunda och verkar vara helt ur humör. En gentleman i klubbhuset vill vara artig och frågar hur det gått.

-Uruselt, svarar kvinnan, men det beror nog på att jag blev getingstucken mellan första och andra hålet!

-Aj fan, svarar mannen, där som det är så jävla svårt att få plåstret att fästa också...



En tjej i tjugoårsåldern går runt i en butik och plockar åt sig lite varor. Hon tar ett fint stort rött äpple, en påse mjöl och två liter mjölk. Hon går till kassa och börjar rada upp varorna på bandet. Hon märker hur han ler medans hon tyst radar upp varorna. När hon har betalat precis ska gå så säger han: Ey du! Du måste vara singel va ? Hon: Joo.. hur visste du det? Han: du är ju så jävla ful!

Men alltså, de är nåt fel. Den va bättre förr. Deras konversation var annorlunda när jag läste förr ju..Fast den är bra hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0