torsdag

Jag klarade mig igenom hela skoldagen iaf. Slutade kvart över 3. Åkte ut till stallet och åkte inte hem därifrån fören tjugo över sju. Skola, stallet till 19-20tiden, teve/data, så ser mina dagar ut.
Jobbade åt Kim idag, sen fick jag stå Lulle vakt. Körde Nitro också. Han va väldigt pigg och framåt!
Veterinären kollade han när hon var ut idag men hon tyckte han såg fin ut, hon trodde inte de var nå problem, hon hade sagt att de bara var att köra.
Körde lite "backträning". = backen på knapern fram & tillbaka x2. Travade mkt idag och de märktes inget på honom.
Han speedade på värsta hemåt (speed för han, men inte tempomässigt ;) så tog han en "studdgalopp", gu va vagnen lät som den skulle gå sönder, den håller nog inte för många turer till :/
Han är så duktig, för vi kan komma i "full" trav, så stannar jag honom och han går direkt till stående och väntar tills han ska gå igen. Lärade kliva ur och rätta till reflex täcket flera ggr. En gång tröttna han och började bita loss sin benreflex. Tokponny! ;) Han är för busig. När jag stod och selade han så kom Larsa och babblade på (han snackar rätt mkt ;D ), ja såg i ögonvrån att Nitro tuggade på nåt, men antog grimskafett så lät det gå. Men efter en stund stod han fortfarande och tuggade. Så ja for dit, eftersom grimskaftet hängde så prydligt ner. Då hade den rackarn tagit min ena vante! Jag fick dra ut den, nära att han käkade upp den! :O Den va dyblöt! hahahah! Så ja fick sitta med en genomvåt vante och köra.

Jag lyssnar typ på Nomy hela tiden nu! Han är skit bra! As bra låtar hela högen! :D
I miss you * You better die young * Hold your head up high * Begrav mig nu * Cocaine
http://www.nomy.nu/

Idag är det ETT år sen vi åkte till Egypten! :O Tiden flyyger iväg!

Imorgon ska det festas?

Nitro gosen!  Nitre o i lysande utstyrsel ;) Körturen idag! Nitro efter körturen idag :)

Kommentarer
Postat av: kim

snygg också ;)

2009-01-23 @ 22:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0