Nära krock!

Slutade skolan 13.20 idag Skönt! Var ner på stan och köpte en pärm, så nu har jag alla Nitros papper samlade! :)
Men till de ja skulle skriva nu. Vid fem tiden hämtade Kim upp mig och vi åkte till stallet.
När vi  kom och åkte på milbostigen, så fick vi möte och Kim åker in på sidan lite. Inga konstigheter alltså.
Men när den åkt förbi hinner vi båda se från ingen vart, precis framför oss står en skottkärra och minst en människa!
Jag han tänka massor, bla. nu smäller det! Men nej, Kim väjer snabbt som fan åt vänster och vi är då på väg att fara ner i diket och hon väjer tillbaka snabbt åt höger ocksådär så vart de lite svajjigt för de tog ett tag att få bilen upprätt igen!
När hon fått kontroll på bilen börja hjärtat hinna ifatt och bulta och fyfan ja va livrädd!
Människan (människorna?) kastade sig i diket för att inte bli påkörd. Den/de måste blivit lika rädda!
Fy fan! Ja trodde att vi skulle köra in i skottkärran/ människorna eller åka i diket. Men som tur var hade man ju en skicklig förare, kim! ;)

Undra när semeldagen är? Jag har redan hunnit käka 4st tror ja! Käka nyss.
Nu ska ja lägga mig och kika lite film var det tänkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0