köpis

Idag har jag vart ut till köpis en sväng med syster. Köpte jodopax åt ponnyn och skulle köpa en klänning/topp men den fanns inte där heller i rätt stl! Så imorgon blir det ner på stan och köpa den i S iaf! För jag vill haen!
Elin vela promt klä/ sminka upp sig innan vi for. Hon vela vara "emo" som hon så fint kallade det.
Enbart för att Adam Brody blivit kallad "emo" i en tidning..
Nåväl när vi gick till bussen tar Elin upp en cigg och börjar röka.
Jag:- "Emosar röker inte."
Elin:- "Va?! Gör dom inte?!"
Helt chockad förstörd hahahahahah.
Sen när vi var ut till stallet fick jag så gott som knappt på nå jodopax, sprayade men de gick inte så bra eftersom att han borde få pris i "kickboxing". Så fort jag bara kollade lite för nära så sparka han rejäla ko-sparkar, man lär sig väl nrä man bor på en bondgård ;)
Fick på lite iaf, men på fel sida! suck. Hade inge feber iaf.
Och som han bocka/sparka i hagen och sprang hela vägen in så ska de väl inte vara nå problem?
Han hade vart väldigt pigg ut i morse också. Det märks tydligen att han stått några dagar redan, trotts att jag knappt hunnit sätta igång han!
Nu väntar sängen! Imorgon blir det att bjuda över Elin & Sanna för förfest. Sen om de slutar med fest, krogen eller bara chill återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0