hangloose

I Lördags blev det party igen. Vi starta upp lite hos Sarah, hon, Sanna, Kim, Elin & jag. Sen gick vi till Tim på nordost.
Det var mkt trevligt folk där! En mkt trevlig förfest! :)
En kille säger att han känner igen Kim så mkt och de fudnerar på skolan kanske.
En annan kille skämtar om att de kanske är från max. (Han jobbar där.)
"Jamen de är det ju! Röd volvo!" 
HAHAHAHAHA fy fan så mkt har jag inte skrattat på länge! x´D
Sen drog vi på Hangloose. Det var skoj! :)
Har tappat räkningen på dagarna enda sen torsdags. Helt sjukt dålig pejling. Idag var det söndag för mig och känns så nu med. Trodde de också. Och alla dagar har bytt plats. Skönt med extraledigt iaf! :)
Eftersom vi hade studiedag idag så for jag ut till stallet med ett bussen. Var där tills typ sex då jag fick skjuts hem av Kim :)
Körde Nitro gjorde jag iaf. Han var duktig! Lite jobbigt i skogen tyckte han det var. Stannade mitt i skogen och klev ur och tog lite bilder på han. Nitronissen stod som ett ljus och väntade, rörde inte en hov ;) Men bita på tömmen var mkt kul!
Men han är lite dryg för rätt som det är klampar han rakt ut i skogen, i all djup snö och allt. Man lär va vaksam hela tiden. Pucko!
Jobbade åt Kim en timma. Sen kela jag med kalvarna medan Kim jobbade klart sitt. Söt kalvar! ^^
Jobbade åt Larsa lör - sön. Blir mkt fixande åt hästarna där nu för tiden! ;)

pan på hangloosesarah på hangloosekimsan på hangloosehanglooseKim och Gusten på förfesten.

Nitro på körturen idag.Nitro på körturen idag.Nitro var glad :)Jag har kanske världens sötaste ponny! :DSötponnyn! <3Finaste!<3Älskade ponny! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta bort första bilden!!

söta på nitrosen :)

2009-02-10 @ 15:23:23
Postat av: Anonym

äh den rä ju party! ;D

jamen visst, helt ksönt ute o solen! ^^ Sötnosen.

2009-02-10 @ 15:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0