slick2

Igår var det party igen. Hade bestämt mig för att nej inge festande denna dag, men så vart man mer o mer danssugen och partypepp. När sen Kim också ville ut så bestämde vi oss för de.
Vi skynda oss i bonngårn, tog 2,5h, hem och duscha och sminka mm på 1,5h typ.
Sen förfest hos Sarah.
Sen drog vi ut på Slick! Det var mkt trevligt! :) Massor av folk!
Efter de vart det gick jag, Kim & Elin till Max. Fick skjuts hem därifrån kl. 4 av Petra :)


Idag åkte jag, Elin och mamma ut med Pizzor till mormor & morfar. De va gott!
Annars har jag stressat och det har strulat med fixning av bil, transport och förare. Men sen fick vi tag på en transport som jag & Kim var och hämtade och testkörde. Det gick fint! :)

Imorgon ska jag & Kim åka in till banan med Nitro. Han ska mätas också ska jag köra han. Så är iaf planerna!

förfesten. sarah & natalia.  Kim, Natalia, Sarah, Sanna, Elin & jag.   Längst till vänster tillhör inte oss haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0